duminică, 12 septembrie 2010

Oamenii mari de lângă noi

În comunităţile noastre, mai mici sau mai mari, lângă noi trăiesc oameni importanţi, care ar putea fi model pentru copiii noştri, dar şi pentru orizontul socio-cultural în care ne aflăm. De cele mai multe ori, cu cât sunt mai valoroşi, cu atât sunt mai modeşti existenţial, se ocupă de ideile lor şi nu vor să epateze, încât ignoranţii îi consideră nişte ciudaţi, neînsemnaţi.Nu voi vorbi decât de oameni pe care i-am cunoscut personal. Aprecierile mele, desigur subiective, vor fi ilustrate cu fapte recunocute de instituţii cu autoritate în domeniu, ceea ce îmi poate oferi argumente de ordinului obiectivităţii şi îmi întăreste propriile convingeri.Pentru astăzi voi reda o ştire de ultimă oră despre fostul meu coleg de liceu şi vecin din lunca Olteţului vâlcean. Comentariile, pe altă dată.Subliniez doar că este numit "The Great Son of Romania" şi se numeşte Florentin Smarandache.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu